Leasingassistent søges
Så er det nu! Vi mangler en leasingassistent til vores dejlige leasingteam. Er det dig? Eller en du kender?
Vores leasingafdeling er i vækst, og vi udvider derfor holdet. Vi søger en leasingassistent, der kan arbejde i højt tempo og samtidig bevare overblikket. Vigtigst er, at du er passioneret omkring dit arbejde.
Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:
- Rekvirering og håndtering af leasingdokumenter
- Opstart og igangsætning af nye aftaler, herunder bogføring og fakturering
- Oprettelser af kunder/aftaler i vores administrationssystemer
- Debitorstyring
- Registrering af biler
- Kundepleje af eksisterende kundeportefølje og ændringer på eksisterende leasingaftaler
- Håndtering af leasingsager, registreringsattester og arkivering
- Afslutning af leasingaftaler ved udløb
Vi vægter personlighed højere end erfaring, og derfor forventer vi, at du:
- er nysgerrig på og motiveres af dit arbejde
- er i stand til at træffe selvstændige beslutninger
- kan lide at arbejde med en stor berøringsflade
- sætter en ære i at yde en god kundeservice
- evner at holde et godt overblik
- fungerer godt i travle og pressede situationer
- er løsningsorienteret og ansvarsbevidst
- har ærekærhed omkring dit arbejde
Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring i alle vores systemer.
Arbejdstid: 37 timer
Arbejdssted: Lindholm Biler og Leasing, Gl. Århusvej 241B, 8800 Viborg
Ansøgningsfrist: 20. januar 2022
Opstart: hurtigst muligt
Ansøgning sendes til tj@lindholmbiler.dk
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores leasingchef Thomas Jakobsen