Leasingassistent søges

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så er det nu! Vi mangler en leasingassistent til vores dejlige leasingteam. Er det dig? Eller en du kender?

Vores leasingafdeling er i vækst, og vi udvider derfor holdet. Vi søger en leasingassistent, der kan arbejde i højt tempo og samtidig bevare overblikket. Vigtigst er, at du er passioneret omkring dit arbejde.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Rekvirering og håndtering af leasingdokumenter
  • Opstart og igangsætning af nye aftaler, herunder bogføring og fakturering
  • Oprettelser af kunder/aftaler i vores administrationssystemer
  • Debitorstyring
  • Registrering af biler
  • Kundepleje af eksisterende kundeportefølje og ændringer på eksisterende leasingaftaler
  • Håndtering af leasingsager, registreringsattester og arkivering
  • Afslutning af leasingaftaler ved udløb

Vi vægter personlighed højere end erfaring, og derfor forventer vi, at du:

  • er nysgerrig på og motiveres af dit arbejde
  • er i stand til at træffe selvstændige beslutninger
  • kan lide at arbejde med en stor berøringsflade
  • sætter en ære i at yde en god kundeservice
  • evner at holde et godt overblik
  • fungerer godt i travle og pressede situationer
  • er løsningsorienteret og ansvarsbevidst
  • har ærekærhed omkring dit arbejde

Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring i alle vores systemer.

Arbejdstid: 37 timer
Arbejdssted: Lindholm Biler og Leasing, Gl. Århusvej 241B, 8800 Viborg
Ansøgningsfrist: 20. januar 2022
Opstart: hurtigst muligt

Ansøgning sendes til tj@lindholmbiler.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores leasingchef Thomas Jakobsen

Thomas Bank Jakobsen - leasingchef hos Lindholm Leasing

Thomas Jakobsen

Leasingchef og partner